Sprawozdania finansowe Ejendomsselskabet Praefa-Byg-Polska
Dane bilansowe EJENDOMSSELSKABET PRAEFA-BYG-POLSKA
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 7 672 558,86 | 8 490 814,50 | 9 241 132,09 | 9 840 280,56 | 10 470 557,06 | 11 246 046,29 |
A. Aktywa trwałe | 3 364 170,77 | 4 657 810,70 | 5 392 666,50 | 7 451 755,53 | 8 804 937,75 | 7 882 948,35 |
B. Aktywa obrotowe | 4 308 388,09 | 3 833 003,80 | 3 848 465,59 | 2 388 525,03 | 1 665 619,31 | 3 363 097,94 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 7 672 558,86 | 8 490 814,50 | 9 241 132,09 | 9 840 280,56 | 10 470 557,06 | 11 246 046,29 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 7 672 233,12 | 8 438 544,97 | 9 071 929,38 | 9 596 483,82 | 10 334 811,30 | 10 854 007,66 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 325,74 | 52 269,53 | 169 202,71 | 243 796,74 | 135 745,76 | 392 038,63 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 325,74 | 52 269,53 | 169 202,71 | 243 796,74 | 135 745,76 | 392 038,63 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.