Firma Effective Marketing & Management - Anna Domańska
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma EFFECTIVE MARKETING & MANAGEMENT - ANNA DOMAŃSKA została założona 2013-01-29 i obecnie mieści się przy UL. SZELIGOWSKA 32C103, PL-01-320, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-12. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, doradztwo związane z zarządzaniem, dzierżawa własności intelektualnej, nagrania muzyczne, organizacja targów, wystaw i kongresów, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, różny usługi indywidualne, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z rozrywką i rekreacją, usługi związane ze sportem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Effective Marketing & Management - Anna Domańska (REGON 14651156900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Unijne samoloty mogłyby polecieć na polskich biopaliwach
Możemy być liderem rynku zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Sektor będzie gwałtownie rósł pod presją europejskich przepisów z pakietu Fit for 55.

Airbus idzie za ciosem. Po umowie z LOT-em wychodzi z ofertą dla polskiej armii
Globalne zamówienia na europejskie samoloty mają zasilić naszą gospodarkę 17 mld USD, co przełoży się na tysiące miejsc pracy. Zyskają również polskie uczelnie i sektor IT.

Dyplom magistra a sukces w biznesie. Im mniejsza firma, tym mniejsza rola edukacji
Prawie połowa zarządzających małymi i średnimi firmami nie ma wyższego wykształcenia