Firma Effect Group
Adres | UL. JERZEGO BAJANA 31D, PL-01-904, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | effectgroup.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych |
Numery rachunków bankowych |
PL80 1160 2202 0000 0000 8248 7485
|
Działalność PKD:
Firma EFFECT GROUP została założona 2007-01-05 i obecnie mieści się przy UL. JERZEGO BAJANA 31D, PL-01-904, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność profesjonalna, pozyskiwanie pracy i pracowników, różny usługi indywidualne, usługi reklamowe, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-08.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Effect Group (REGON 14077582400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.