Sprawozdania finansowe Eelvf Iv Poland Wroclaw
Dane bilansowe EELVF IV POLAND WROCLAW
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 89 004 940,80 | 152 569 304,56 | 173 609 137,84 | 188 248 672,73 | 163 579 397,46 |
A. Aktywa trwałe | 76 600 031,68 | 141 980 915,87 | 157 147 699,80 | 183 841 662,48 | 155 276 911,22 |
B. Aktywa obrotowe | 12 404 909,12 | 10 588 388,69 | 16 461 438,04 | 4 407 010,25 | 8 302 486,24 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 89 004 940,80 | 152 569 304,56 | 173 609 137,84 | 188 248 672,73 | 163 579 397,46 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 10 825 011,12 | 60 030 543,43 | 86 249 996,43 | 85 020 907,14 | 64 818 513,16 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 78 179 929,68 | 92 538 761,13 | 87 359 141,41 | 103 227 765,59 | 98 760 884,30 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 75 026 916,94 | 75 864 845,60 | 76 810 465,30 | 96 423 629,40 | 90 958 235,30 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 820 222,58 | 2 961 067,52 | 10 530 337,37 | 6 112 789,85 | 6 545 049,52 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.