Zarząd firmy EDYTA NYKIEL-KAROLEWSKA CENTRUM LASEROTERAPII MEDICOR II - EDYTA NYKIEL-KAROLEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EDYTA NYKIEL-KAROLEWSKA (CEIDG)
EDYTA NYKIEL-KAROLEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EDYTA NYKIEL-KAROLEWSKA CENTRUM LASEROTERAPII MEDICOR II, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-01-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA CHEŁMOŃSKIEGO 108A78, PL-31-340, KRAKÓW. Główny zakres działalności EDYTA NYKIEL-KAROLEWSKA to Działalność paramedyczna (PKD główne: 86.90.D). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej, fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność fizjoterapeutyczna i inne. NIP EDYTA NYKIEL-KAROLEWSKA CENTRUM LASEROTERAPII MEDICOR II: 8181298070. REGON EDYTA NYKIEL-KAROLEWSKA CENTRUM LASEROTERAPII MEDICOR II: 12220324300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EDYTA NYKIEL-KAROLEWSKA
Więcej informacji o EDYTA NYKIEL-KAROLEWSKA CENTRUM LASEROTERAPII MEDICOR II
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych