Zarząd firmy EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA AGENCJA NIERUCHOMOŚCI - EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA (CEIDG)
EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA AGENCJA NIERUCHOMOŚCI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BUDOWNICZYCH LGOM 24F, PL-59-300, LUBIN. Główny zakres działalności EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA AGENCJA NIERUCHOMOŚCI: 6921662934. REGON EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA AGENCJA NIERUCHOMOŚCI: 383117604.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA
Więcej informacji o EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA AGENCJA NIERUCHOMOŚCI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.