Firma EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA AGENCJA NIERUCHOMOŚCI
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami |
Numery rachunków bankowych |
PL67 1050 1748 1000 0097 1342 0082
|
Działalność PKD:
Firma EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA AGENCJA NIERUCHOMOŚCI została założona 2019-04-15 i obecnie mieści się przy UL. BUDOWNICZYCH LGOM 24F, PL-59-300, LUBIN. Główna działalność firmy to usługi związane z rynkiem nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, naprawa pojazdów samochodowych, pośrednictwo pieniężne, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, wspomagające ubezpieczenia, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie EDYTA MARSZAŁEK-MACIOCHA AGENCJA NIERUCHOMOŚCI (REGON 38311760400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.