Firma EDYTA AGNIESZKA JASTRZĘBSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE EDAL
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe |
Działalność PKD:
Firma EDYTA AGNIESZKA JASTRZĘBSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE EDAL została założona 2000-03-01 i obecnie mieści się przy UL. IGNACEGO KRASICKIEGO 83, PL-26-680, WIERZBICA. Główna działalność firmy to rachunkowość, księgowość i doradztwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, naprawa pojazdów samochodowych, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, realizacja projektów budowlanych budynków, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, różny usługi indywidualne, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż paliw do pojazdów na stacjach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi przesyłania i dystrybucji energii, utrzymanie porządku w budynkach, wspomagające transport, wynajem innych maszyn i urządzeń, wyroby z betonu, cementu i gipsu. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie EDYTA AGNIESZKA JASTRZĘBSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE EDAL (REGON 67197740700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.