Zarząd firmy EDWARD MIKULI SPRZEDAŻ WYROBÓW REGIONALNYCH STROJE LUDOWE I PANTOFLE FIRMA HANDLOWA MIGDAŁ OD 1910 R. - EDWARD MIKULI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EDWARD MIKULI (CEIDG)
EDWARD MIKULI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EDWARD MIKULI SPRZEDAŻ WYROBÓW REGIONALNYCH STROJE LUDOWE I PANTOFLE FIRMA HANDLOWA MIGDAŁ OD 1910 R., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK GŁÓWNY 1-3, PL-31-042, KRAKÓW. Główny zakres działalności EDWARD MIKULI to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP EDWARD MIKULI SPRZEDAŻ WYROBÓW REGIONALNYCH STROJE LUDOWE I PANTOFLE FIRMA HANDLOWA MIGDAŁ OD 1910 R.: 6791143413. REGON EDWARD MIKULI SPRZEDAŻ WYROBÓW REGIONALNYCH STROJE LUDOWE I PANTOFLE FIRMA HANDLOWA MIGDAŁ OD 1910 R.: 12123504000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EDWARD MIKULI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.