Zarząd firmy EDWARD DRUŻYŁOWSKI PRACOWNIA ARCHEOLOGICZNO-KONSERWATORSKA - EDWARD DRUŻYŁOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-10-01
Działalność gospodarcza EDWARD DRUŻYŁOWSKI (CEIDG)
EDWARD DRUŻYŁOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EDWARD DRUŻYŁOWSKI PRACOWNIA ARCHEOLOGICZNO-KONSERWATORSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. INFLANCKA 13A, PL-51-355, WROCŁAW. Główny zakres działalności EDWARD DRUŻYŁOWSKI to Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych (PKD główne: 72.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozaszkolne formy edukacji artystycznej, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP EDWARD DRUŻYŁOWSKI PRACOWNIA ARCHEOLOGICZNO-KONSERWATORSKA: 8951010479. REGON EDWARD DRUŻYŁOWSKI PRACOWNIA ARCHEOLOGICZNO-KONSERWATORSKA: 930746930.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EDWARD DRUŻYŁOWSKI
Więcej informacji o EDWARD DRUŻYŁOWSKI PRACOWNIA ARCHEOLOGICZNO-KONSERWATORSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby