Zarząd firmy edusowa.com Monika Ostrowska - Monika Ostrowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-12-31
Działalność gospodarcza Monika Ostrowska (CEIDG)
Monika Ostrowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EDUSOWA.COM MONIKA OSTROWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIASTÓW ŚLĄSKICH 29, PL-55-020, MĘDŁÓW. Główny zakres działalności Monika Ostrowska to Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania (PKD główne: 16.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP EDUSOWA.COM MONIKA OSTROWSKA: 9281675874. REGON EDUSOWA.COM MONIKA OSTROWSKA: 36962117600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Monika Ostrowska
Więcej informacji o EDUSOWA.COM MONIKA OSTROWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.