Firma EDUMAN Maciej Janicki
Adres | UL. POLNA 67, PL-62-035, CZMOŃ | |
Województwo | wielkopolskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | ksiegowysrem.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe |
Działalność PKD:
Firma EDUMAN MACIEJ JANICKI została założona 2018-05-22 i obecnie mieści się przy UL. POLNA 67, PL-62-035, CZMOŃ. Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-01. Główna działalność firmy to rachunkowość, księgowość i doradztwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, pozaszkolne formy edukacji, przetwarzanie danych i hostingowe, różny usługi indywidualne, udostępnianie pracowników, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie EDUMAN Maciej Janicki (REGON 38029881200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio