Zarząd firmy Edukacja Elżbieta Kula-Przybytek Akademia Przed-Szkolna Skrzat - ELŻBIETA KULA-PRZYBYTEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELŻBIETA KULA-PRZYBYTEK (CEIDG)
ELŻBIETA KULA-PRZYBYTEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EDUKACJA ELŻBIETA KULA-PRZYBYTEK AKADEMIA PRZED-SZKOLNA SKRZAT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO 10J, PL-41-400, MYSŁOWICE. Główny zakres działalności ELŻBIETA KULA-PRZYBYTEK to Placówki wychowania przedszkolnego (PKD główne: 85.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej, fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne, działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej, działalność obiektów kulturalnych i inne. NIP EDUKACJA ELŻBIETA KULA-PRZYBYTEK AKADEMIA PRZED-SZKOLNA SKRZAT: 6491146548. REGON EDUKACJA ELŻBIETA KULA-PRZYBYTEK AKADEMIA PRZED-SZKOLNA SKRZAT: 240330792.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELŻBIETA KULA-PRZYBYTEK
Więcej informacji o EDUKACJA ELŻBIETA KULA-PRZYBYTEK AKADEMIA PRZED-SZKOLNA SKRZAT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.