Zarząd firmy EduCafe Multimedia Edukacja PIOTR SROCZYŃSKI - PIOTR SROCZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-02-05
Działalność gospodarcza PIOTR SROCZYŃSKI (CEIDG)
PIOTR SROCZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EDUCAFE MULTIMEDIA EDUKACJA PIOTR SROCZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-09-29 i ma swoją siedzibę pod adresem ULICA KARŁOWICZA 135, PL-40-145, KATOWICE. Główny zakres działalności PIOTR SROCZYŃSKI to Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki (PKD główne: 62.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z oprogramowaniem, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność portali internetowych i inne. NIP EDUCAFE MULTIMEDIA EDUKACJA PIOTR SROCZYŃSKI: 6443157399. REGON EDUCAFE MULTIMEDIA EDUKACJA PIOTR SROCZYŃSKI: 24286546800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR SROCZYŃSKI
Więcej informacji o EDUCAFE MULTIMEDIA EDUKACJA PIOTR SROCZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Jutro Medical chce mieć 100 przychodni z umowami NFZ
Inwestorzy finansowi już drugi raz w tym roku postawili duże pieniądze na Jutro Medical. Sieć medyczna świadcząca usługi głównie dla NFZ, rozładowująca kolejki do lekarzy dzięki technologii, ma na
Voucherify zadba o swój marketing i sprzedaż, także udziałów
Choć Voucherify to polska firma, w kraju była dotychczas praktycznie nieznana. Teraz postawiła na działania promocyjne i rozwój narzędzi marketingowych, w tym własnych agentów AI. Mają to usprawnić
Polska wbrew cłom zwiększa eksport do USA
Eksport większości krajów Unii Europejskiej do Stanów Zjednoczonych spadł w reakcji na wprowadzenie ceł przez Amerykanów. Mocno spadł eksport Słowacji, Hiszpanii czy Niemiec. Ale w przypadku Polski