Zarząd firmy EDMUND KRÓLIKOWSKI TARTAK U.P.H.E. - Edmund KRÓLIKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Edmund KRÓLIKOWSKI (CEIDG)
Edmund KRÓLIKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EDMUND KRÓLIKOWSKI TARTAK U.P.H.E., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1987-12-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DRUTARNIA 22, PL-26-400, JANÓW. Główny zakres działalności Edmund KRÓLIKOWSKI to Produkcja wyrobów tartacznych (PKD główne: 16.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP EDMUND KRÓLIKOWSKI TARTAK U.P.H.E.: 7990000740. REGON EDMUND KRÓLIKOWSKI TARTAK U.P.H.E.: 67058281300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Edmund KRÓLIKOWSKI
Więcej informacji o EDMUND KRÓLIKOWSKI TARTAK U.P.H.E.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.