Firma Edison Next Poland
Adres | KOMOROWICKA 79A, PL-43-300, BIELSKO-BIAŁA | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | fenice.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną i powietrze do układów klimatyzacyjnych |
Numery rachunków bankowych |
PL13 1240 1170 1111 0010 1565 9997
PL17 1240 4142 1111 0000 4826 4411
PL29 1240 1170 1978 0000 2409 7297
PL64 1240 1170 1111 0010 1566 0049 PL97 1240 6292 1111 0011 2888 3883 |
Działalność PKD:
Firma EDISON NEXT POLAND została założona 2001-05-30 i obecnie mieści się przy KOMOROWICKA 79A, PL-43-300, BIELSKO-BIAŁA. Główna działalność firmy to wytwarzanie pary, gorącej wody i powietrza. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gaz, usługi dystrybucji paliw gazowych, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków, pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody, usługi przesyłania i dystrybucji energii. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-11.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Edison Next Poland (REGON 07214475700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.