Firma ECP TOMASZ MURAWSKI
Adres | 132, PL-38-500, CZERTEŻ | |
Województwo | podkarpackie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli |
Działalność PKD:
Firma ECP TOMASZ MURAWSKI została założona 2008-06-05 i obecnie mieści się przy 132, PL-38-500, CZERTEŻ. Działalność firmy została zawieszona od 2025-03-31. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna na targowiskach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują części i akcesoria do pojazdów, doradztwo związane z zarządzaniem, produkcja konstrukcji metalowych i części, produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa, produkcja nadwozi, przyczep i naczep, produkcja urządzeń i wyrobów medycznych, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzęt transportowy, niesklasyfikowany gdzie indziej, wyroby chemiczne, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ECP TOMASZ MURAWSKI (REGON 18033302900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio