Firma eComWizards MIKOŁAJ MIELCZAREK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność w zakresie programowania |
Numery rachunków bankowych |
PL65 1140 2004 0000 3602 8566 5063
|
Działalność PKD:
Firma ECOMWIZARDS MIKOŁAJ MIELCZAREK została założona 2021-05-27 i obecnie mieści się przy MONIUSZKI 44, PL-98-300, WIELUŃ. Główna działalność firmy to programowanie. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, doradztwo w informatyce i zarządzaniu, fotografia, nagrania muzyczne, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, specjalistyczne projektowanie, technologie informacyjne, usługi detektywistyczne i ochroniarskie, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie eComWizards MIKOŁAJ MIELCZAREK (REGON 10151460800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio