Firma ECO-TERMO-BUD Barbara Zielonka
Ocena | |||
Główna działalnośc | Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków |
Numery rachunków bankowych |
PL78 1140 2004 0000 3302 8340 0996
|
Działalność PKD:
Firma ECO-TERMO-BUD BARBARA ZIELONKA została założona 2023-02-16 i obecnie mieści się przy UL. KRAKOWSKA 42, PL-32-545, DULOWA. Główna działalność firmy to realizacja projektów budowlanych budynków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, pośrednictwo pieniężne, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, roboty budowlane budynków, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ECO-TERMO-BUD Barbara Zielonka (REGON 27609559300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio