Zarząd firmy Eco-Farming Tomasz Molenda - Tomasz Molenda, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-09-01
Działalność gospodarcza Tomasz Molenda (CEIDG)
Tomasz Molenda prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ECO-FARMING TOMASZ MOLENDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-06-20 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA WYŚCIGOWA 4C-63, PL-02-681, WARSZAWA. Główny zakres działalności Tomasz Molenda to Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów (PKD główne: 46.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ECO-FARMING TOMASZ MOLENDA: 8121473078. REGON ECO-FARMING TOMASZ MOLENDA: 14728743000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Molenda
Więcej informacji o ECO-FARMING TOMASZ MOLENDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.