Zarząd firmy Echo - Property Poznań 1 - Lindberg Nicklas Leif, prezes
Lindberg Nicklas Leif jest w zarządzie KRS ECHO - PROPERTY POZNAŃ 1
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Lindberg Nicklas Leif jest również w zarządzie ECHO - PROPERTY POZNAŃ 1, która została założona 2012-05-31 i ma siedzibę przy AL. SOLIDARNOŚCI 36, PL-25-323, KIELCE. KRS ECHO - PROPERTY POZNAŃ 1 zajmuje się wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostałe pośrednictwo pieniężne, działalność holdingów finansowych, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i inne. NIP ECHO - PROPERTY POZNAŃ 1: 6572907359. REGON ECHO - PROPERTY POZNAŃ 1: 260604268.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Lindberg Nicklas Leif
Pozostali członkowie zarządu
Artur Zbigniew Langner | wiceprezes zarządu | |
Maciej Adam Drozd | wiceprezes zarządu | |
Rafał Mazurczak | członek zarządu | |
Małgorzata Turek | członek zarządu |
Więcej informacji o ECHO - PROPERTY POZNAŃ 1
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby