Zarząd firmy ECHO Katarzyna Dąbrowska - Katarzyna Dąbrowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Katarzyna Dąbrowska (CEIDG)
Katarzyna Dąbrowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ECHO KATARZYNA DĄBROWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-11-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ADAMA MICKIEWICZA 66, PL-15-232, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności Katarzyna Dąbrowska to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego) i inne. NIP ECHO KATARZYNA DĄBROWSKA: 5422413856. REGON ECHO KATARZYNA DĄBROWSKA: 368745568.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna Dąbrowska
Więcej informacji o ECHO KATARZYNA DĄBROWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby