Zarząd firmy Eberspächer Sütrak Poland - Peters Martin Heinrich, prezes zarządu
Peters Martin Heinrich jest w zarządzie KRS EBERSPÄCHER SÜTRAK POLAND
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Peters Martin Heinrich jest również w zarządzie EBERSPÄCHER SÜTRAK POLAND, która została założona 2023-08-10 i ma siedzibę przy FABRYCZNA 4, PL-49-351, PRZYLESIE. KRS EBERSPÄCHER SÜTRAK POLAND zajmuje się produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja przemysłowych urządzeń chłodniczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, produkcja wyposażenia elektrycznego i elektronicznego do pojazdów silnikowych, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, transport drogowy towarów, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów i inne. NIP EBERSPÄCHER SÜTRAK POLAND: 5273070404. REGON EBERSPÄCHER SÜTRAK POLAND: 526095476.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Peters Martin Heinrich
Pozostali członkowie zarządu
Oliver Wels | członek zarządu | |
Jörg Steins | członek zarządu | |
Tomasz Karg | członek zarządu |
Więcej informacji o EBERSPÄCHER SÜTRAK POLAND
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby