Zarząd firmy E-VOLT WOJCIECH ZAREMBA - WOJCIECH ZAREMBA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-09-01
Działalność gospodarcza WOJCIECH ZAREMBA (CEIDG)
WOJCIECH ZAREMBA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą E-VOLT WOJCIECH ZAREMBA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 58, PL-36-043, SOŁONKA. Główny zakres działalności WOJCIECH ZAREMBA to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP E-VOLT WOJCIECH ZAREMBA: 8133518935. REGON E-VOLT WOJCIECH ZAREMBA: 180339428.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH ZAREMBA
Więcej informacji o E-VOLT WOJCIECH ZAREMBA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby