Zarząd firmy E-Survive Center - Szyszkowski Tomasz, prezes zarządu
Szyszkowski Tomasz jest w zarządzie KRS E-SURVIVE CENTER
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Szyszkowski Tomasz jest również w zarządzie E-SURVIVE CENTER, która została założona 2018-07-19 i ma siedzibę przy UL. SZLACHECKA 6, PL-11-500, GAJEWO. KRS E-SURVIVE CENTER zajmuje się pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: handel hurtowy, działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, działalność central (head offices) oraz doradztwo związane z zarządzaniem, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna i inne. NIP E-SURVIVE CENTER: 8451991770. REGON E-SURVIVE CENTER: 380794310.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Szyszkowski Tomasz
Pozostali członkowie zarządu
Bartosz Orczyc | członek zarządu |
Więcej informacji o E-SURVIVE CENTER
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby