Firma e-marketingowa.pl Barbara Bolimowska
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL88 1240 2034 1111 0011 3531 4525
|
Działalność PKD:
Firma E-MARKETINGOWA.PL BARBARA BOLIMOWSKA została założona 2017-04-25 i obecnie mieści się przy UL. OSOWSKA 251, PL-04-302, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2025-04-02. Główna działalność firmy to specjalistyczne projektowanie. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej, działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych, pozostała działalność w zakresie programowania, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie e-marketingowa.pl Barbara Bolimowska (REGON 14219728300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach