Zarząd firmy E-choice Paweł Rafalczuk - Paweł Rafalczuk, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-06-01
Działalność gospodarcza Paweł Rafalczuk (CEIDG)
Paweł Rafalczuk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą E-CHOICE PAWEŁ RAFALCZUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA ELSNERA 119, PL-58-506, JELENIA GÓRA. Główny zakres działalności Paweł Rafalczuk to Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 79.90.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych. NIP E-CHOICE PAWEŁ RAFALCZUK: 6112768471. REGON E-CHOICE PAWEŁ RAFALCZUK: 36521279400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Rafalczuk
Więcej informacji o E-CHOICE PAWEŁ RAFALCZUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.