Sprawozdania finansowe E- Branding Agency

Bilans spółki E- Branding Agency

Wiek firmy:
Wiek:
9 l. 8 mies. 14 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
10 000 zł

Dane bilansowe E- BRANDING AGENCY

ROK
2017
2018
2019
2020
2021
Aktywa razem 61 979,22 98 274,76 152 204,01 93 796,77 169 597,71
A. Aktywa trwałe 5 420,25 4 572,45 0,00 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 56 558,97 93 702,31 152 204,01 93 796,77 169 597,71
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy - - - - -
D. Udziały (akcje) własne - - - - -
Pasywa razem 61 979,22 98 274,76 152 204,01 93 796,77 169 597,71
A. Kapitał (fundusz) własny -18 868,08 -1 017,78 33 244,72 46 484,50 55 527,77
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 80 847,30 99 292,54 118 959,29 47 312,27 114 069,94
I. Zobowiązania długoterminowe - - - - -
II. Zobowiązania krótkoterminowe - - - - -
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.