Zarząd firmy Dziupla Inicjatyw Przyrodniczych - Duer Natalia Wanda, prezes zarządu
Duer Natalia Wanda jest w zarządzie KRS DZIUPLA INICJATYW PRZYRODNICZYCH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Duer Natalia Wanda jest również w zarządzie DZIUPLA INICJATYW PRZYRODNICZYCH, która została założona 2013-09-30 i ma siedzibę przy UL. LIPOWA 15, PL-69-113, GÓRZYCA. KRS DZIUPLA INICJATYW PRZYRODNICZYCH zajmuje się działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, kontrola i wydawanie opinii o stanie technicznym przewodów kominowych oraz wentylacyjnych, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, działalność agencji reklamowych i inne. NIP DZIUPLA INICJATYW PRZYRODNICZYCH: 5981632008. REGON DZIUPLA INICJATYW PRZYRODNICZYCH: 08116423000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Duer Natalia Wanda
Pozostali członkowie zarządu
| Roksana Anna Magda | członek zarządu | |
| Natalia Anna Hałas | członek zarządu | |
| Janusz Wojciech Duszkiewicz | członek zarządu |
Więcej informacji o DZIUPLA INICJATYW PRZYRODNICZYCH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.