Firma Dziupla Inicjatyw Przyrodniczych
| Adres | UL. LIPOWA 15, PL-69-113, GÓRZYCA | |
| Województwo | lubuskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | dziupla.org |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni | ||
Działalność PKD:
Firma DZIUPLA INICJATYW PRZYRODNICZYCH została założona 2013-09-30 i obecnie mieści się przy UL. LIPOWA 15, PL-69-113, GÓRZYCA. Główna działalność firmy to zagospodarowanie terenów zieleni. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, kontrola i wydawanie opinii o stanie technicznym przewodów kominowych oraz wentylacyjnych, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 4 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Dziupla Inicjatyw Przyrodniczych (REGON 08116423000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
