Firma - Dzierżawców I Właścicieli Rolnych
Adres | UL. HETMAŃSKA 38-611, PL-85-039, BYDGOSZCZ | |
Województwo | kujawsko-pomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | pracodawcyrolni.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania |
Działalność PKD:
Firma - DZIERŻAWCÓW I WŁAŚCICIELI ROLNYCH została założona 2001-10-18 i obecnie mieści się przy UL. HETMAŃSKA 38-611, PL-85-039, BYDGOSZCZ. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe w naukach społecznych, badanie rynku i opinii publicznej, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność profesjonalna, pozyskiwanie pracy i pracowników, różny usługi indywidualne, usługi w zakresie informacji, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 7 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-26.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie - Dzierżawców I Właścicieli Rolnych (REGON 09253132600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.