Zarząd firmy Działkowiec Mariola Piotrowska - Mariola Piotrowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariola Piotrowska (CEIDG)
Mariola Piotrowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DZIAŁKOWIEC MARIOLA PIOTROWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 77, PL-06-400, CIECHANÓW. Główny zakres działalności Mariola Piotrowska to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP DZIAŁKOWIEC MARIOLA PIOTROWSKA: 5661015550. REGON DZIAŁKOWIEC MARIOLA PIOTROWSKA: 13010304400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariola Piotrowska
Więcej informacji o DZIAŁKOWIEC MARIOLA PIOTROWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.