Zarząd firmy Działalność usługowa wspomagająca transport lotniczy - RAFAŁ IZBICKI - RAFAŁ IZBICKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-10-09
Działalność gospodarcza RAFAŁ IZBICKI (CEIDG)
RAFAŁ IZBICKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LOTNICZY - RAFAŁ IZBICKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-04-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSIEDLE XXX-LECIA WOLNYCH WYBORÓW 788, PL-11-500, GIŻYCKO. Główny zakres działalności RAFAŁ IZBICKI to Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura (PKD główne: 82.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, tynkowanie, zakładanie stolarki budowlanej i inne. NIP DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LOTNICZY - RAFAŁ IZBICKI: 9522178635. REGON DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LOTNICZY - RAFAŁ IZBICKI: 36991233000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAFAŁ IZBICKI
Więcej informacji o DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LOTNICZY - RAFAŁ IZBICKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.