Zarząd firmy DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWO-USŁUGOWA SKLEP WIELOBRANŻOWY TAJ-PAN LUCYNA ZEMŁA - LUCYNA ZEMŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza LUCYNA ZEMŁA (CEIDG)
LUCYNA ZEMŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWO-USŁUGOWA SKLEP WIELOBRANŻOWY TAJ-PAN LUCYNA ZEMŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PORTOWA 25, PL-72-020, TRZEBIEŻ. Główny zakres działalności LUCYNA ZEMŁA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWO-USŁUGOWA SKLEP WIELOBRANŻOWY TAJ-PAN LUCYNA ZEMŁA: 8511675045. REGON DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWO-USŁUGOWA SKLEP WIELOBRANŻOWY TAJ-PAN LUCYNA ZEMŁA: 81170115000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się LUCYNA ZEMŁA
Więcej informacji o DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWO-USŁUGOWA SKLEP WIELOBRANŻOWY TAJ-PAN LUCYNA ZEMŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.