Zarząd firmy DZIAŁALNOŚĆ-HANDLOWA RYSZARD WÓJCIK - RYSZARD WÓJCIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RYSZARD WÓJCIK (CEIDG)
RYSZARD WÓJCIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DZIAŁALNOŚĆ-HANDLOWA RYSZARD WÓJCIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1989-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA PAWŁA II 3, PL-67-320, MAŁOMICE. Główny zakres działalności RYSZARD WÓJCIK to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP DZIAŁALNOŚĆ-HANDLOWA RYSZARD WÓJCIK: 9241402673. REGON DZIAŁALNOŚĆ-HANDLOWA RYSZARD WÓJCIK: 970494749.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RYSZARD WÓJCIK
Więcej informacji o DZIAŁALNOŚĆ-HANDLOWA RYSZARD WÓJCIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje