Sprawozdania finansowe Dynatrace
Dane bilansowe DYNATRACE
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 45 334 869,06 | 56 529 295,27 | 68 844 463,15 | 100 398 936,02 | 104 583 697,87 | 128 273 254,21 |
A. Aktywa trwałe | 3 615 570,00 | 6 753 363,97 | 14 173 368,56 | 16 971 881,64 | 16 333 817,73 | 13 293 586,66 |
B. Aktywa obrotowe | 41 719 299,06 | 49 775 931,30 | 54 671 094,59 | 83 427 054,38 | 88 249 880,14 | 114 979 667,55 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 45 334 869,06 | 56 529 295,27 | 68 844 463,15 | 100 398 936,02 | 104 583 697,87 | 128 273 254,21 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 37 057 758,54 | 42 096 958,93 | 50 597 818,55 | 71 050 941,89 | 81 648 942,85 | 84 053 727,59 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 8 277 110,52 | 14 432 336,34 | 18 246 644,60 | 29 347 994,13 | 22 934 755,02 | 44 219 526,62 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 26 038,75 | 26 038,75 | 26 038,75 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 212 226,28 | 5 716 084,84 | 7 821 434,97 | 15 093 778,25 | 7 786 926,20 | 9 033 755,50 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.