Zarząd firmy Dynarski Jacek Paweł - PLAST-MIX - Jacek Dynarski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jacek Dynarski (CEIDG)
Jacek Dynarski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DYNARSKI JACEK PAWEŁ - PLAST-MIX, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-03-23 i ma swoją siedzibę pod adresem 11, PL-87-732, JANOWICE. Główny zakres działalności Jacek Dynarski to Produkcja pozostałych wyrobów z mineralnych surowców niemetalicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 23.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: malowanie i szklenie, działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z pakowaniem, pośrednictwo w zakresie działalności wspomagającej prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą i inne. NIP DYNARSKI JACEK PAWEŁ - PLAST-MIX: 8881645473. REGON DYNARSKI JACEK PAWEŁ - PLAST-MIX: 340735876.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jacek Dynarski
Więcej informacji o DYNARSKI JACEK PAWEŁ - PLAST-MIX
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio