| Adres | UL. BOLESŁAWA PRUSA 17, PL-05-820, REGUŁY | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | dymnik.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL92 1910 1048 2669 8944 4655 0001
PL48 1140 2004 0000 3102 7878 8217 |
Działalność PKD:
Firma DYMNIK.PL ADAM KRAWCZYK została założona 2015-02-04 i obecnie mieści się przy UL. BOLESŁAWA PRUSA 17, PL-05-820, REGUŁY. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Dymnik.pl Adam Krawczyk (REGON 01059987400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
List żelazny dla Henryka Kani za 20 mln zł. Sąd znacznie podniósł oczekiwaną kwotę kaucji
Rosja sprzedaje więcej ropy, ale coraz gorzej na niej zarabia
Rosja bije rekordy w załadunku ropy na tankowce, ale coraz większa część surowca pozostaje na morzu, tworząc zator. Nadpodaż ropy na wodach obniża ceny i ogranicza wpływy Kremla, kluczowe dla
UOKiK ukarał operatora sieci Play. Ponad 108 mln zł za "rabato-sankcje"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 108 mln zł kary na operatora sieci Play, uznając, że stosowany przez firmę mechanizm utraty rabatów działał jak niezgodna z prawem kara umowna za
