Sprawozdania finansowe Dwu Engineering Polska
Dane bilansowe DWU ENGINEERING POLSKA
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 4 609 032,16 | 5 134 578,86 | 4 192 126,65 | 5 488 307,71 | 5 379 741,09 |
A. Aktywa trwałe | 814 507,01 | 421 548,01 | 287 106,80 | 234 780,43 | 262 114,51 |
B. Aktywa obrotowe | 3 794 525,15 | 4 713 030,85 | 3 905 019,85 | 5 253 527,28 | 5 117 626,58 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 4 609 032,16 | 5 134 578,86 | 4 192 126,65 | 5 488 307,71 | 5 379 741,09 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 2 354 099,15 | 2 821 613,70 | 3 474 885,61 | 4 205 218,71 | 3 830 431,50 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 254 933,01 | 2 312 965,16 | 717 241,04 | 1 283 089,00 | 1 549 309,59 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 9 250,12 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 833 833,46 | 2 009 415,16 | 444 825,04 | 804 915,00 | 1 124 797,59 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.