Zarząd firmy DWIE SIOSTRY - MAGDALENA SZAMAL WSPÓLNIK SPÓLKI CYWILNEJ;, MAGDALENA SZAMAL - MAGDALENA SZAMAL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA SZAMAL (CEIDG)
MAGDALENA SZAMAL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DWIE SIOSTRY - MAGDALENA SZAMAL WSPÓLNIK SPÓLKI CYWILNEJ;, MAGDALENA SZAMAL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-08-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA MATEJKI 11, PL-95-200, PABIANICE. Główny zakres działalności MAGDALENA SZAMAL to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, transport drogowy towarów, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność fotograficzna, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek. NIP DWIE SIOSTRY - MAGDALENA SZAMAL WSPÓLNIK SPÓLKI CYWILNEJ;, MAGDALENA SZAMAL: 7311098660. REGON DWIE SIOSTRY - MAGDALENA SZAMAL WSPÓLNIK SPÓLKI CYWILNEJ;, MAGDALENA SZAMAL: 10011602400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA SZAMAL
Więcej informacji o DWIE SIOSTRY - MAGDALENA SZAMAL WSPÓLNIK SPÓLKI CYWILNEJ;, MAGDALENA SZAMAL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.