Firma Dwa Ołówki

Dwa Ołówki

KRS
Wiek firmy:
Wiek:
1 l. 7 mies. 10 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł
KRS
0001091841
NIP
5243000416
REGON
52797027100000
Adres UL. BARKOCIŃSKA 6-23, PL-03-543, WARSZAWA
Województwo mazowieckie
Zarząd
Halamonava Emiliya, prezes zarządu Pozostali członkowie zarządu ›
Beneficjenci
2 beneficjentów Więcej ›
Ocena
Główna działalnośc Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
Numery rachunków bankowych
PL55 1160 2202 0000 0006 0727 2970

Działalność PKD:

78.30.Z - Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
56.10.A - Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
56.29.Z - Pozostała usługowa działalność gastronomiczna
62.09.Z - Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych
74.90.Z - Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana
82.11.Z - Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
85.59.B - Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych

Firma DWA OŁÓWKI została założona 2024-03-04 i obecnie mieści się przy UL. BARKOCIŃSKA 6-23, PL-03-543, WARSZAWA. Główna działalność firmy to udostępnianie pracowników. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, restauracje i placówki gastronomiczne, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-14.

Mapa (przybliżona lokalizacja)

Pokaż mapę

Czy to Twoja firma?

Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Dwa Ołówki (REGON 52797027100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.

Kliknij tutaj