Zarząd firmy DUOMED Leśna Przystań, Usługi Fizjoterapeutyczne Piotr Kwiatkowski - Piotr Kwiatkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Kwiatkowski (CEIDG)
Piotr Kwiatkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DUOMED LEŚNA PRZYSTAŃ, USŁUGI FIZJOTERAPEUTYCZNE PIOTR KWIATKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GLINIECKA 36, PL-05-270, MARKI. Główny zakres działalności Piotr Kwiatkowski to Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych (PKD główne: 87.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, działalność fizjoterapeutyczna, praktyka pielęgniarek i położnych, działalność paramedyczna, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP DUOMED LEŚNA PRZYSTAŃ, USŁUGI FIZJOTERAPEUTYCZNE PIOTR KWIATKOWSKI: 1132083845. REGON DUOMED LEŚNA PRZYSTAŃ, USŁUGI FIZJOTERAPEUTYCZNE PIOTR KWIATKOWSKI: 01723472700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Kwiatkowski
Więcej informacji o DUOMED LEŚNA PRZYSTAŃ, USŁUGI FIZJOTERAPEUTYCZNE PIOTR KWIATKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.