Zarząd firmy DRV WAŁY NAPĘDOWE ROBERT DRENIKOWSKI - ROBERT DRENIKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROBERT DRENIKOWSKI (CEIDG)
ROBERT DRENIKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DRV WAŁY NAPĘDOWE ROBERT DRENIKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KSIĘCIA ZIEMOWITA 10A, PL-71-717, SZCZECIN. Główny zakres działalności ROBERT DRENIKOWSKI to Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 29.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP DRV WAŁY NAPĘDOWE ROBERT DRENIKOWSKI: 8521426504. REGON DRV WAŁY NAPĘDOWE ROBERT DRENIKOWSKI: 812448769.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROBERT DRENIKOWSKI
Więcej informacji o DRV WAŁY NAPĘDOWE ROBERT DRENIKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby