Zarząd firmy DRUKARNIA I STUDIO GRAFICZNE PRINTPARK ANDRZEJ ZDANOWSKI - ANDRZEJ ZDANOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ ZDANOWSKI (CEIDG)
ANDRZEJ ZDANOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DRUKARNIA I STUDIO GRAFICZNE PRINTPARK ANDRZEJ ZDANOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRUNWALDZKA 96A, PL-14-200, IŁAWA. Główny zakres działalności ANDRZEJ ZDANOWSKI to Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku (PKD główne: 18.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wydawnicza, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność agencji reklamowych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP DRUKARNIA I STUDIO GRAFICZNE PRINTPARK ANDRZEJ ZDANOWSKI: 7441349043. REGON DRUKARNIA I STUDIO GRAFICZNE PRINTPARK ANDRZEJ ZDANOWSKI: 28040525700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ ZDANOWSKI
Więcej informacji o DRUKARNIA I STUDIO GRAFICZNE PRINTPARK ANDRZEJ ZDANOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.