Zarząd firmy DRUKARNIA I AGENCJA REKLAMOWA PETRUS PIOTR SPENTANY - PIOTR SPENTANY, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR SPENTANY (CEIDG)
PIOTR SPENTANY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DRUKARNIA I AGENCJA REKLAMOWA PETRUS PIOTR SPENTANY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KS. PRYMASA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 36, PL-41-935, BYTOM. Główny zakres działalności PIOTR SPENTANY to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP DRUKARNIA I AGENCJA REKLAMOWA PETRUS PIOTR SPENTANY: 6262437385. REGON DRUKARNIA I AGENCJA REKLAMOWA PETRUS PIOTR SPENTANY: 24056724100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR SPENTANY
Więcej informacji o DRUKARNIA I AGENCJA REKLAMOWA PETRUS PIOTR SPENTANY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.