Zarząd firmy DROGERIA I WIĘCEJ Anna Jabłońska - Anna Jabłońska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-22
Działalność gospodarcza Anna Jabłońska (CEIDG)
Anna Jabłońska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DROGERIA I WIĘCEJ ANNA JABŁOŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-11-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWE OSIEDLE 22, PL-62-040, PUSZCZYKOWO. Główny zakres działalności Anna Jabłońska to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP DROGERIA I WIĘCEJ ANNA JABŁOŃSKA: 7772554446. REGON DROGERIA I WIĘCEJ ANNA JABŁOŃSKA: 30285509600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Jabłońska
Więcej informacji o DROGERIA I WIĘCEJ ANNA JABŁOŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w