Sprawozdania finansowe Drew-Kon
Dane bilansowe DREW-KON
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 15 296 778,00 | 14 495 844,47 | 14 183 036,05 | 14 990 490,54 | 20 493 540,74 | 23 464 443,47 |
A. Aktywa trwałe | 14 697 271,11 | 13 846 729,32 | 12 908 082,42 | 12 550 016,67 | 16 194 780,96 | 20 561 697,32 |
B. Aktywa obrotowe | 599 506,89 | 649 115,15 | 1 274 953,63 | 2 440 473,87 | 4 298 759,78 | 2 902 746,15 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
Pasywa razem | 15 296 778,00 | 14 495 844,47 | 14 183 036,05 | 14 990 490,54 | 20 493 540,74 | 23 464 443,47 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 5 163 449,61 | 6 196 010,93 | 7 195 343,85 | 9 024 856,35 | 14 928 213,08 | 16 515 143,86 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 10 133 328,39 | 8 299 833,54 | 6 987 692,20 | 5 965 634,19 | 6 483 820,25 | 6 949 299,61 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 4 516 928,00 | 2 676 522,00 | 2 222 718,00 | 2 829 200,26 | 2 000 000,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 813 478,14 | 1 429 538,54 | 1 218 324,09 | 489 930,96 | 230 360,65 | 189 305,19 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.