Zarząd firmy DRAKO Dariusz Skorzycki - Dariusz Skorzycki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dariusz Skorzycki (CEIDG)
Dariusz Skorzycki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DRAKO DARIUSZ SKORZYCKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-03-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARMII KRAJOWEJ 15, PL-95-040, KOLUSZKI. Główny zakres działalności Dariusz Skorzycki to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, badanie rynku i opinii publicznej, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP DRAKO DARIUSZ SKORZYCKI: 7731060440. REGON DRAKO DARIUSZ SKORZYCKI: 59036340600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dariusz Skorzycki
Więcej informacji o DRAKO DARIUSZ SKORZYCKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach