Zarząd firmy DPJ NIERUCHOMOŚCI UBEZPIECZENIA ZDZISŁAW JAROSZYŃSKI - ZDZISŁAW JAROSZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ZDZISŁAW JAROSZYŃSKI (CEIDG)
ZDZISŁAW JAROSZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DPJ NIERUCHOMOŚCI UBEZPIECZENIA ZDZISŁAW JAROSZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 7, PL-78-400, SZCZECINEK. Główny zakres działalności ZDZISŁAW JAROSZYŃSKI to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, wykonywanie instalacji elektrycznych, transport drogowy towarów, pozostałe formy udzielania kredytów, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP DPJ NIERUCHOMOŚCI UBEZPIECZENIA ZDZISŁAW JAROSZYŃSKI: 6731006463. REGON DPJ NIERUCHOMOŚCI UBEZPIECZENIA ZDZISŁAW JAROSZYŃSKI: 33047292400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ZDZISŁAW JAROSZYŃSKI
Więcej informacji o DPJ NIERUCHOMOŚCI UBEZPIECZENIA ZDZISŁAW JAROSZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych