Sprawozdania finansowe Dp Products
Dane bilansowe DP PRODUCTS
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 4 543,28 | 28 270,34 | 53 963,42 | 49 564,96 | 64 799,98 | 66 755,66 |
A. Aktywa trwałe | - | 23 100,20 | 33 173,50 | 30 782,86 | 49 427,49 | 42 770,49 |
B. Aktywa obrotowe | 4 543,28 | 5 170,14 | 20 789,92 | 18 782,10 | 15 372,49 | 23 985,17 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 4 543,28 | 28 270,34 | 53 963,42 | 49 564,96 | 64 799,98 | 66 755,66 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 3 393,01 | 12 001,84 | 18 196,67 | 19 620,55 | 22 712,39 | 26 153,12 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 150,27 | 16 268,50 | 35 766,75 | 29 944,41 | 42 087,59 | 40 602,54 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 150,27 | 16 268,50 | 35 766,75 | 29 944,41 | 42 087,59 | 40 602,54 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.